ACTIVIDADES DE ELABORACIÓN PROPIA


TRAXES

COMO ERA A ROUPA?

OBXETIVOS

  • Completar un crebacabezas.

  • Investigar sobre as roupas da época

  • Crear o noso propio traxe.

TEMPORALIZACIÓN

1 hora

CARACTERÍSTICAS


Seleccionamos unha imaxen onde se amosen diferentes vestimentas da época e convertímola nun crebacabezas dixital.

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=23c351f8b794 

A partires deste, anotaremos as características que teñen estas roupas para, despois, realizar o boceto do noso traxe medieval.

Unha vez rematado, realizamos conxuntamente unha lista de materiais necesarios para confeccionar os nosos traxes:

  • sacos/bolsas de lixo do cor de preferencia, ou incluso algunha tea

  • accesorios medievais que xa posúan

Finalizada a lista, solicitamos ás familias a súa colaboración para a adquisicón e a posterior confección. Para isto, compartimos varias imaxes de ideas de traxes medievais.



INVITACIÓNS Á FESTA

OBXETIVOS


  • Buscar diferentres exemplos de cartas e invitacións

  • Escribir unha carta.

TEMPORALIZACIÓN

30 minutos

CARACTERÍSTICAS


Con motivo da celebración dunha festa final, que consistente na realización dunha recreación da propia festa medieval, decidimos crear unha carta onde se invite a todo ó alumnado a esta celebración.

Indagaremos e buscaremos exemplos de distintas cartas de invitacións e procederemos á creación da nosa propia.

Dado que, neste período non é obligatorio que sepan ler nin escribir, coa axuda do/a docente, redactarase a invitación. 



DECORAMOS O NOSO TRAXE

OBXETIVOS

  • Decorar o traxe.

  • Realizar accesorios tradicionais (escudos, coroas…)

  • Realizar as decoracións para a festa final.

TEMPORALIZACIÓN

1 hora

CARACTERÍSTICAS


Unha vez todo o alumnado xa teña o seu traxe, realizaremos na aula distitas decoracións:

  • escudos 

  • coroas

  • capas

  • decoracións dos traxes con gomets, debuxos, etc.

A maiores deixamos unha serie de recursos fotocopiables para decorar o aula.



A MOEDA

OBXETIVOS


  • Traballar o sistema monetario.

  • Facer contas simples

TEMPORALIZACIÓN

1h 30min

CARACTERÍSTICAS


Comenzamos introducindo que, antigamente, antes de que aparecesen as moedas e os billetes, a xente intercambiaba uns produtos por outros. 

A raíz disto, xogaremos a establecer relacións e trocos. Por exemplo, tres lápices equivalen a unha goma, un conto son 4 lápices, 2 gomas é unha tesoira, …

Unha vez asimilado o troco, pasaremos a introducir as moedas, xogando e manipulando cos diferentes tamaños, valores e cores. Repetimos unha actividade semelleante á anterior.

Finalmente, decidimos crear as nosas propias moedas para poder mercar no mercado medieval. Para levalo a cabo, é preciso considerar varios tamaños de moedas, con diferentes cores e valores.

Según o nivel da aula, pódense integrar tamén billetes. 



LETREIROS

OBXETIVOS


  • Crear os carteis dos diferentes espazos da festa. 

  • Planificar conxuntamente a distribución do espazo.

TEMPORALIZACIÓN

1 hora

CARACTERÍSTICAS


Unha vez enviada a carta, comezaremos a planificar a distribución do espazo e a ultimar os últimos detalles da decoración.

A recreación final terá lugar no pabellón do colexio e en parte do patio, xa que contaremos con diversos xogos e unha danza.

Para facer máis fácil a localización dos postos e talleres, realizamos conxuntamente unha serie de carteis cos nomes dos diferentes espazos, os cales serán dispostos polo/a docente respectivamente. 

Entradas populares